Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Zakład Gospodarki Komunalnej
Zakład Gospodarki Komunalnej w Karlinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Zakład Gospodarki Komunalnej.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Każdy ma prawo:
Żądanie musi zawierać:
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Dostępność wejścia
Do budynku prowadzi jedno wejście od ulicy Wojska Polskiego, do wejścia prowadzą schody, brak jest podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim. Wejście jest dostępne w godzinach pracy urzędu. Z uwagi na spory ruch samochodowy przed budynkiem, należy zachować szczególną ostrożność. W budynku nie ma recepcji. Biura Zakładu Gospodarki Komunalnej znajdują się na I piętrze budynku, wzdłuż lewej strony korytarza.
Brak windy dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Dostępność parkingu
Zakład Gospodarki Komunalnej posiada parking ogólnodostępny przy ulicy Wojska Polskiego, po prawej strony wejścia do budynku znajduje się jedno miejsce parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.
Pomoc w pokonaniu barier w budynku
W przypadku niemożności dotarcia interesanta do właściwej komórki urzędu istnieje możliwość zejścia pracownika merytorycznego na parter i obsługi interesanta w dogodny dla niego sposób. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
Brak - tłumacza polskiego języka migowego na miejscu i online.
Brak - informacji głosowych, pętli indukcyjnej
Brak - nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.